05 listopada 2008

Poparcie dla partii

Gdyby teraz odbyły się wybory parlamentarne zagłosowałbym na PO. Czyżbym kochał tą partię? NIE - NIE i jeszcze raz NIE! I to jest tragedia, że w naszym kraju nie ma na kogo głosować! Żadna partia nie jest wiarygodna. Żadna partia nic dobrego dla kraju nie zrobi. Można wybierać tylko pomiędzy większym złem, a mniejszym - lub całkowicie to olać i pójść sobie na piwo. Donaldzie - dlaczego się tak obijasz i tak nie wiele robisz??? Czy tylko dlatego, że Wiesz, że PO i tak wygra gdyby były wybory - bo jest tym mniejszym złem? A gdzie dobro kraju? Ech - szkoda słów. Rozumiem, że nie łatwo jest być u sterów władzy, zwłaszcza gdy ma się za przeciwników PiS, ale to nie oznacza, że przez tak długi okres czasu rządzenia - można zrobić aż tak nie wiele.


A ja Wy byście głosowali?

Mam wyniki sondażu z 4 lipca 2008 przeprowadzone przez Gemius dla WP (WP}.
No jak byk widać, że ludzie wolą PO. Mam tylko nadzieję, że nie ze względu, że tak świetnie rządzą.

2 komentarze:

  1. PO ma poparcie dlatego, że wspierając tę partię nie wspiera się innych. Tak jak było w czasie wyborów parlamentarnych: głosować obojętnie na kogo byle to nie był PiS. Platformie jeszcze długo sondaże będą sprzyjać, ponieważ niema partii, która by coś mogła, lub chciał coś dobrego dla Polski zrobić. Chociaż to wcale nie oznacza, że PO samo dobro czyni.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i niestety właśnie tak jest. Najgorsza sprawa, że nie ma partii na którą warto byłoby dać z czystym sercem i sumieniem swój głos :(.

    OdpowiedzUsuń